Wednesday 10 April 2013

Brikenstock, limepistol, kaninskind...... tjek

Jeg vil lige starte med at slå fast, at jeg er stor beundre af Phoebe Philo og jeg synes hun laver nogle fantastiske ting for Celine. Når det så er sagt, er der jo altid noget, man synes mere om end andet. Det får da eksempelvis en til undre sig over, hvor designerne nogle gange henter deres inspiration. I det her tilfælde gætter jeg på, at Phoebe har set Disney sjov og tænkt "Andersine´s sko er da ret flotte." Jeg ville egentligt ikke nævne de pelsbirkenstock, som pludselig har opnået kultstatus, men kom til at tænke på, at med en gammel birkenstock, en limpistol og et kaninskind, kunne man hurtigt lave et lille DIY- projekt og voop woop, så kan man begynde at gå med bare fødder, selvom det stadigvæk er tåbeligt koldt. 

No comments:

Post a Comment