Sunday 5 January 2014

-29 grader

Hvis man var i NYC lige nu, ville det kræv lidt af et survival kit. Især hvis jeg skulle deltage i en af new yorkernes søndagsynglingsbeskæftigelser nemlig at gå at ud og spise brunch. Jeg tænker at de her Chanel moonboots er da de mest fashionable jeg nogensiden har set. Yeti-ponchoen har jeg før omtalt den vejer under en god bøf. Bukserne er fra: aiayu.com/product/530/ og har et perfekt mix af hygge og kan nemt dresse´s op. Ingen tur i storbyesjunglen uden solbriller. De her er fra Céline og måtte gerne flytte ind på min næse til sommer.
P.S. Den bedste brunch jeg har fået i NYC er på Cafeteria, de har en lille bøf med æg, salat og fries på menuen, perfekt efter en morgenløbetur, dog ikke i sneen.
God søndag til alle.
Hue: fallwinterspringsummer.com Tørklæde: cosstores.com Handsker: stories.com
Cafeteria: www.cafeteriagroup.com/about.php


No comments:

Post a Comment