Monday 13 January 2014

My mood board

Jeg får altid lyst til at lave lidt om på tingen i vores stue når der starter et nyt år og på den måde opstår der nye behov. Jeg så dette print over på fredesblog.dk og det er da perfekt til min evig udlængsel efter NYC. Granitskålen designet af Poul Kjærholm er så smuk i sin super minimalistiske form designdelicatessen.dk/produkter/181-diverse/2796-architectmade---pk-skaal/. Jeg skal have et nyt kamera. Har nemlig planer om at begynde at tage flere billeder selv, blandt andet til bloggen. Jeg lurer lidt på det her fra Panasonic. Opvaskermaskinen har efterhånden taget livet af en del af vores glas og det er ved at være tid til at finde nogle nye. De må gerne have et dekadent udtryk som de her fra Ikea. Blusen er fra Designers Remix og har en lækker tekstur, den kunne jeg godt have på imens jeg rykker rundt på stuen.  

No comments:

Post a Comment