Wednesday 26 February 2014

En hyldest til venskab

Idag runder min BFF et skarp hjørne, det er så skarpt, at jeg er sikker på, at vi er nået en alder, hvor man ikke bruger BFF-udtrykket længere eller har veninderinge mere. Jeg har kendt A i over 20 år. Første gang jeg mødte hende, gjorde hun et uudsletteligt indtryk på mig, da hun kunne tømme en hel øl i en slurk. På det punkt er hun vidst faldet lidt af på den. Men når det kommer til at være en god veninde, ja så er hun fantastisk. Jeg kan altid regne med at få det råt for usødet, når jeg tumbler med ting. Jeg er så glad for, at hun finder tid til mig i hendes travle liv med 3 børn, karriere, havearbejde og en dejlig mand. 
Stort tilykke og tak. 

Venindering: http://www.chanti.dk/p-Se_flere_maerker-RebekkaRebekka?gclid=COHgifDB57wCFcLUcgod5BgAqQ#RebekkaRebekka_diamant_ring_i_rutheniumbelagt_soelv_-_The_Oval_Ring_|R129-48

1 comment:

  1. Tak for det søde. Og tak fordi du holder fast i mig på trods af overload af børn og min almindelige forvirring og glemsomhed. Glæder mig til at se dig senere i dag. Kys A

    ReplyDelete