Saturday 8 February 2014

Tak Obama

Jeg abonner på Vogue US. Jeg elsker at læse, hvad Wintour og co. har fyldet magasinet med og lade mig inspirere af Coddinton´s geniale styling. Når det kommer til levering af bladet, er det noget ustabilt, det starter som regel sådan her: jeg begynder at tænker på at det snart er tid til, at der skal udkomme et nyt Vogue. Et par dage efter nævner jeg for manden at jeg måske lige skal skrive og rykke for mit magasin. Jeg når aldrig at få skrevet og 1 døgn eller 2 efter lander bladet i min postkasse. Det får mig til at tænke på, at det måske ikke er så slemt, at Obama lytter lidt med i Europa. Så jeg vil gerne sige tak Mr Obama fordi du lytter med og lader en bemærkning falde til Mrs Wintour. Denne gang kan jeg nu godt forstå, det var lidt forsinket. Du har jo sikret travlt med at køre Michelle rundt til New York fashion week. 

No comments:

Post a Comment