Saturday 12 April 2014

Håber ikke jeg falder i havecenteret


Det er alligevel ikke en sætning man høre så tit, måske fordi jeg bor mange 1000 km væk fra en Diorbutik. Jeg husker ret tydligt scenen, hvor Carrie har ondt af sig selv og dasker rundt på må og få i Paris. I Dior falder hun på deres regnvåde gulv og ser sig nødtsaget til at shoppe amok. Jeg tænker måske at nogle butikker kunne overveje at få kunderne til at falde lidt og på den måde få sparket gang i forbruget og rystede den sidste del af krisen væk. Hvor end jeg gerne ville falde i Dior, er det desværre mest i IKEA og havecentret jeg prøver at løbe forbruget i gang. For alt synes at gå i stykke hjemme hos mig. Først vores emhætte, så græsslåmaskine og nu en punkteret rude. Det der voksenliv er nu lidt opreklameret. Håber I skal shoppe noget langt sjover på Jeres lørdag og nyde den nu. 
http://www.pinterest.com/ladybugdenmark/sex-and-the-city/

No comments:

Post a Comment