Friday 4 April 2014

Happy friday

Jeg har stadigvæk ømme kæber af at smile og grine og ømme hænder af at klappe. Jeg var så heldig at få to billetter til Odense Teaters forstilling De 3 Musketter. Det er en noget alternativ opsætning, hvor musikken fører en ned ad memory lane. Det var fantastisk og man fik helt lyst til at synge og danse med på hits fra Madonna, Alice Cooper m.m. Jeg bliver altid imponerede over, hvordan skuespillerne kan stå der og huske alt det de skal, replikker, de rigtig bevægelser og samtidig være overbevisende i deres rolle. Det at gå i teateret er noget helt særligt for mig og jeg går altid derfra fyldt med ny energi. 
Happy friday til alle!  
Pssssssttt der er fødselsdagkonkurrence i morgen på bloggen.
Foto: http://www.odenseteater.dk

No comments:

Post a Comment