Tuesday 22 April 2014

Igår overkill idag overalls

Jeg ved godt, at overalls kan være en tricky sag, som kræver meget styling. Mit første par "voksen" overalls fik jeg den gang, jeg skulle starte i lærer som autosadelmager. Min far havde lovet mig et par. Jeg husker noget med, at han hoppede lidt, da han så prisen, men en deal er jo en deal. Nu gad jeg godt få fingerne i et par, som selvfølgelig skal være sorte. De skal rulles op og på fuserne skal jeg have de her Birkenstock, som jeg købt i Hamburg = udsolgt. Min overdel skal være min silke t-shirt med nøgne damer, toppet med en grå sweat. Slynget over armen nettet fra Ladybugdnmark, som du stadig kan nå at vinde her: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=522544397193397881#editor/target=post;postID=7353902051236470991;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=5;src=link
MEN det er sidste chance for at smide en kommentar idag.
Ps. Farven på mine første overalls var, hold fast……………………..grønne.

No comments:

Post a Comment