Wednesday 25 June 2014

En rygrad som en lunken kop kaffe

Kender I det? Man ligger ved tandlægen og tænker: ingen huller, ingen huller ingen huller. Den næste tanke der rammer en er "hvis nu der er huller eller andre mærkelig sager, så må jeg få en gave." Inden jeg når at tænke færdig, kommer jeg i tanke om, hvor stjerne dyrt det er at ligge 5 min. i stolen. Så siger tandlægen de magiske ord "nul huller" og går dernæst igang med at rens løs på ens gebis, mens jeg ligger der og kommer til at tænke på, at deres værktøj lyder frygtligt. Hvorfor kunne de ikke synge: I will Survive og det gjorde jeg. Så forlader jeg tandlægen med 1 styks gratis tandbørste og tanken om hvor meget jeg har sparet ved ingen huller at havde. Vupti 6 min. efter står jeg med den fineste Ivan Grundahl kjole, som jo bliver fuldstændig umulig at gå sommeren imøde uden. Sving tingling så er mit dk-kort kørt igennem slæden og jeg er nu den lykkelig ejer af en smuk sommerkjole.
PS: Blev nødt til at place et billede af Johnny Depp på indlægget. Ikke fordi min tandlæge ligner ham, men de briller han bære, minder om dem Johnny D havde på i filmen Sleeping Hallow.

No comments:

Post a Comment