Monday 21 July 2014

Dagens klude

NÅ, Jeg skriver jo altid om alle de sager jeg drømme om at hoppe i. Så nu er det tid til at se på nogle af de klude jeg har. Idag vil jeg svøbe mig i det her, da jeg satser på sommer og sol. Jeg synes altid, det er en udfordring at få sin personlighed frem i tøjet, når det er sommer. Jeg kan ikke rigtig lave lag på lag dertil høre, at jeg synes støvler er med til at give et outfit noget kant. Så jeg prøver i stedet at tilsætte lidt lak på tærerene og nogle smykker. De 2 kæder er med firekløver (venter stadigvæk på, at de skal give held) Den spinkle sølvkløver, er fra Arena Cph, tror ikke det eksistere mere. Den grønne er en jeg har fra min mormor. Elsker smykker, som er anderledes og som har en historie.
Tee: Alexander Wang
Nederdel: Cos
Sandaler: Max Mare Weekend
Neglelak: Chanel

No comments:

Post a Comment