Wednesday 2 July 2014

Jeg forstår det ikke


Bliver helt trist og får ondt i maven!
Læste den anden dag, at der hvert år bliver aflivet 12.000 raske hunde og at 11% af danskerne fortryder de har købt en hund. Der især her op til ferien, at der bliver indleveret hunde på dyreinternaterne rundt omkring i landet. 
Der er mange ting at overveje, når man skal anskaffe sig sådan et pelsdyr:
1:Hvor meget tid har jeg til at gå med den
2: Hvor lang tid skal den være alene hver dag
3: Kender jeg nogle der kan passe den eller kan jeg tage den med, hvis jeg skal være væk i mere end 7 timer. 
4: Hvis den bliver syg, har jeg så råd til at give den medicin og betale dyrlægen
5: Har jeg den tid, der skal til for at opdrage den
Det er blot nogle af de mange ting, man skal have i tankerne før man køber hunden.
MEN, når det er sagt, så er det jo fantastisk at have en hund.
Den er altid glad når du kommer hjem og er lidt træt eller trist. Man følger naturen hele året rundt, da man jo skal ud at gå også i regn, sne og slud.
DEN ER ALTID GLAD, mere behøver jeg ikke. 



No comments:

Post a Comment