Wednesday 6 August 2014

En skjorte tilsat noget fransk lækkerhed

Efter at have set filmen Mademoiselle C, vil jeg også have en lækker skjorte. En der falder på den helt perfekte måde og lige præcist er knappet ned til hvor det er lovligt. Jeg vil også være parisian chic, som den fantastiske Carine Roitfeld. Skjortejagten er sat ind og hold nu fast, den skal ikke være sort, jeg gentager den skal ikke være sort. Jeg tænker, at eftersom jeg overvejer at invester i en fra: http://www.equipmentfr.com må den gerne være i en klassisk blå eller?

2 comments:

  1. Den blå er flot, og rimelig "safe" som alternativ til sort, men den grønne ser nu også rigtig lækker ud i farven. Har læst flere steder, at equipment-skjorterne skulle være ultra-lækre, men har vist aldrig selv haft en i hænderne.
    Og så lige en klage: Når jeg sætter mig på min pind på arbejdet ved 8-tiden plejer der at være et nyt indlæg klar på bloggen, men det lader vente på sig for tiden! Kan vi så lige få noget regelmæssighed ;-)
    Kys A
    PS. så i går en fin dokumentar på dr-k om Bill Cunningham. Har du set den? Ellers kan den ses på nettet.

    ReplyDelete
  2. Der kommer snart ro og orden igen, da ferien slutter om lidt. Jeg har en Bill Cunningham film som er rigtig god, måske det er den.

    ReplyDelete