Friday 15 August 2014

Happy friday

Hele min by er fyldt med rollatorer og blomster. Der er nemlig Blomsterfestival i Odense. Men hold da op, hvor er det skønt med alt det grønne rundt omkring i byen. Jeg får helt lyst til at pynte mine fødder med noget blomstret, som eksempelvis disse fine loafers fra Valentino. Jeg havde engang denne liflige duft, Flowerbomb fra Viktor og Rolf. Den duftede helt fantastisk, og så holdt den hele dagen. Der er ikke noget værre end en parfume, der fordufter efter et par timer. Nå, med alt det blomsterskribleri kommer jeg i tænke om, at jeg i 30 års gave fik Georg Jensens Marguerit broche. Måske det er ved at være tiden til at pudse den og pynte den sorte kjole. Happy friday til alle. 
Sko: http://store.valentino.com/item.asp?siteCode=VALENTINO_IT&tskay=CD784FB3&cod10=44690445JS&gender=D&macroMarchio=112&yurirulename=itemMacroMarchio&collection_id=28688

No comments:

Post a Comment