Saturday 30 August 2014

Lille Lise let på tå

I nogle år har jeg i mit stille sind, ønsket at gå til ballet, altså bare for motionens skyld. Ikke fordi jeg drømmer om en karriere på det kgl Teater, tror det løb må være kørt. Nå, da jeg endelig fik sagt det højt til min BFF, var hun med på projektet. Wupti så var vi tilmeldt en prøvetime. Vi havde ikke mere en lige fået sendt tilmeldingen, da angsten kom krybende. Min BFF slog den i jorden med, hvis Dronningen kan gå til ballet, så kan vi også. Tirsdag aften trådt jeg så pænt meget ud af min komfortzone og ind i balletsalen. Hold nu op det var hårdt og mine ben har været ømme lige siden. 
Nu er balletskoene købt og jeg glæder mig til på tirsdag, hvor vi igen blive råbt efter: 
op på tæerne,  op på tæerne, op på tæerne. 
Håber I nyder Jeres lørdag!


No comments:

Post a Comment