Wednesday 8 October 2014

Carrie, Miranda, Charlotte and Samantha bring it on

Nu løber rygterne om, at de 4 New York´er veninder fra SATC skal samles igen til film nr. 3. Jeg klapper i mine store poter. Det er 16 år siden serien ramte tv-skærmen. Jeg var ikke med fra starten, men har ikke længere styr på hvor mange gange jeg set serien. Jeg husker da jeg købte hele den fine pink skotøjsæske med sæson 1-5. Det var på en shoppingtur til London med min BFF. Vi investerede begge i kassen få minutter inde vi skulle i lufthavnen. Efter min mening er der ingen serie i den kategori der kan mål sig med den. Den har alt mode, livsstil, kæresteproblemer, hverdagens udfordring for en moderne kvinde i en storby, humor og et fantastisk persongalleri. Filmene er selvfølglig noget andet en serien, men med film nr 1 gik det meget godt. Film nr. 2 var god, det er i hvertifald hvad jeg siger når manden min mener den er ringe, selvom jeg jo godt ved det ikke var stor filmkunst. Hvis rygterne taler sandt, er det spændende at se hvordan de 4 kvinder har udviklede sig og om den skal spækkes med stor brands. 
http://www.pinterest.com/ladybugdenmark/sex-and-the-city/

No comments:

Post a Comment