Monday 20 October 2014

Noget om huller, prikker og skønne forældre

Selvom vi snart har boet 8 år i vores hus, kan det tælles på en hånd hvor mange søm, der er slået i væggene. I går kom min søde far forbi med en bordmaskine og der blev dobbelt op på antallet af huller i væggene. Mine Muuto dots kom endelig op at hænge i den nymalet gang, som min søde mor har været så flink at male. Jeg følger mig meget priviligeret over at have nogle forælder, der har skruet deres hænder helt perfekt på. De springer altid til, når min praktiske evner ikke rækker. Tog lige et billede af det nye tæppe, nu hvor minipanteren var på jagt. Det er lavet af genanvendt uld, jeg købte det hos Dora på Værnedamsvej, Kbh. Her er lidt stemningsbilleder fra min regnvejssøndag. Happy mandag til alle. 

No comments:

Post a Comment