Monday 10 November 2014

2 gnavpotter og en hund

Lørdag aften tænkte jeg at vi skulle være ung med de unge og hip med hipsterne. Vi, manden min, hund og jeg skulle da se Danish Music Awards. Vi var ikke nået mange minutter inde i programmet før jeg tænkte hold nu op jeg er blevet gammel, jeg kendt ikke halvdelen af "kunsterne" og hvis det er musik jeg så ved jeg snart ikke. Det gik op for mig at den gang jeg afbrød mit årelang forhold til P3 og overgik til P1, mistede jeg kontakten til en jævnlig opdatering på musikfronten. Nå men det hjælp da lidt da den kære MØ begyndte at vinde priser, for hun har da noget på hjertet og kan synge. Programmet toppede da DAD fik prisen for trotjeneste i over 25 år. Tak for at i stadigvæk er der og gang på gang levere fantastisk live oplevelser. Hvorfor slukket jeg ikke bare for TV´et? Jeg håbede hele tiden der ville dukke en gruppe op som kunne køre repeat på anlægget hele søndagen. Det skete ikke! Jeg tog sågar mig selv i på et tidspunkt at tænke det er da også for meget med alt det der konfetti og balloner, det forurener jo helt vildt. Note to my self: se ikke Danish Musik Awards 2015. 

No comments:

Post a Comment