Friday 7 November 2014

Happy friday

10 sekunders stilhed for
Alt det smukke vi ku' gør'
10 sekunders stilhed for
Et jordskælv der ku' vække mig
Og bringe mig til live
10 sekunders stilhed
Jeg har altid haft en svaghed for Lars Hug, der er noget over hans stemme og hans fine tekster. Det er ikke en passion, jeg deler med manden min. Så jeg tænker på at bestikke ham med en drink, så jeg kan spille sangen 10 sekunders stilhed lidt for højt. Alt imens ville det være über nice at have denne skønne hat fra Lanvin på hovedet. Er det ikke den perfekte hjemmebartenderhat puha langt ord skal siges før drink nr 2. Happy friday til alle.
Opskrift på bestikkelsedrinken
1 halv økolime skåret i både, mas dem i bunden af dit glas
1 tsk af honninge med ingefær, hvis du ikke kan skaffe det,  så put flormelis i
Mørk rom næsten halvt op i glasset, rør rundt så honningen bliver opløst
masser af isterninger
fyld glasset op med Ginger ale, SKÅL





No comments:

Post a Comment