Wednesday 19 November 2014

Klassiske men ikke kedeligt

Jeg kan godt lide at have nogle regler for min garderobe. På den måde undgår jeg at komme ud i first world problemer, når jeg skal ud af døren.
1: Overtøj. Jeg kan godt lide at have noget lækkert at vælge imellem. I vinterperioden opholder, man sig jo meget i sin frakke.
2: Sko og tasker i god kvalitet kan løftede et simpelt outfit op i niveau.
3: Smykker kan være med til at give personlighed. Det kan være arvesmykker elller bling bling.
4: Det du har under dit tøj er afgørende for hvordan de yder lag sidder.
5: Vælge den rigtig størrelse. Der ikke noget værre end tøj, der sidder for stramt eller sejler rundt.
6: Neglelak kan være med til at give et farvesplash
7: Hvis du er i tvivl, så lad være med at købe det.
8: Hvis du er i tvivl om farven, vælg altid sort.
9: Når du købe klassiske ting, så invester lidt flere penge i det. Du har det måske resten af livet.
10: Ryd op og sælg eller giv det tøj væk, du ikke bruger mere.

No comments:

Post a Comment