Monday 8 December 2014

Giveaway

Tju bang hvor tiden dog flyver afsted. Min weekend er gået med hyggelige tøsejulefrokost, stor produktion til den årlige familieglögg. Lige så vigtigt det er at give de helt rigtige gaver, synes jeg også, det er vigtigt at give sig selv en i ny og næ, især i december. Eller endnu bedre prøve at vinde en! Måske kan du blive den heldige vinder af et net fra Ladybug denmark. Remmen er flettet af lædersnører, selve nettet er i kraftigt gråmeleret uld. Det eneste du skal gøre, er at smide en kommentar og dit navn om hvorfor det er dig, der skal vinde. Vinderen bliver udtrukket onsdag d. 17.12.

8 comments:

  1. Jeg trænger så meget til en gave til mig selv :-) Og hvor ville det være dejligt med denne skønne taske!

    ReplyDelete
  2. Dejlig taske. God og rummelig passer perfekt til julehandlen hvor tingene nogle gange skal gemmes værk, så andre ikke ser dem. Og til januar vil den bare være genial, når der skal flere ting i tasken.
    En skøn før julegave til mig.

    ReplyDelete
  3. En fantastisk taske, den vil passe perfekt til mig på min juletur gennem byen. Materialet er perfekt. Det ser dejlig rummelig ud til alle mine ting. Den ønsker jeg mig meget.
    Glædelig jul.
    Charlotte Veppler

    ReplyDelete
  4. Virkelig et lækkert net, som ville passe perfekt ind i min beskedne taskesamling.

    ReplyDelete
  5. Uha kan jeg nå det endnu? Den taske ville stå sig godt til balletsko og te-drikning på café.

    ReplyDelete
  6. Caroline det mit navn faktisk hedder jeg Caroline Veppler. Og jeg vil gerne vinde nettet fordi det er flot og minder om mig :-D

    ReplyDelete
  7. Jeg er vild med tasken - og så mangler jeg virkelig en taske, som både er rummelig og vildt flot!

    ReplyDelete
  8. Et meget flot net, som jeg meget gerne vil vinde, da jeg ikke er tilhænger af plastikposer... Kan bla. bruges til når julegaverne skal transporteres til familien på Fyn. Hvis jeg er heldig, bliver det en dejlig før-føds'dagsgave. Ha' en god jul!
    Jane Staal Kolbeck

    ReplyDelete