Friday 12 December 2014

Happy friday

Aaaaarrrrrrrggggg jeg går kuk kuk. Jeg skal til at gøre klar til at købe Patti Smith billetter, men jeg har glemt kode til min billetlugen. Jeg er så utrolig dårlig til at huske koder, så dårlig at min mor en overgang kendte min dankortkode. Da jeg eksempelvis stod i Prag og efter 3. forsøg, der hvor maskinen spiser ens kort, måtte jeg ringe hjem og få koden, hvorefter jeg kunne hente mit kort, da banken åbnede. Det er 16 år siden. Jeg er ikke blevet bedre til at huske koder og fordi man jo hører alle mulig skræmmeting i medierne, ja så laver jeg jo sjovt nok heller ikke den samme adgangskode til alle de enormt mange vigtige webshops mm man får tilmeldt sig. Nu hvor man også på bedste diktatorisk vis er blevet tvunget til Nem-id/ digital postkasse, ja så er der endnu en kode i række at huske på. Nok om koder. Kryds fingre for jeg får koncertbilleterne og happy friday til alle.
Husk du stadigvæk kan nå at deltage i vores julegivaway: http://ladybugdenmark.blogspot.dk/2014/12/giveaway.html

No comments:

Post a Comment