Saturday 20 December 2014

Jeg er bare rigtig dygtig til at sove

Jeg burde være i besiddelse af denne T-shirt, for den passer så godt på mig. Morgenmenneske er ikke en af mine spidskompetencer. Jeg skal gerne kick startes med noget kaffe i roligt tempo, det er godt jeg først skal møde kl 9.45. Engang pendlede jeg til KBH. Hele vejen til hovedstanden lød jeg som en kaffemaskine, der skulle have været afkalket for lang tid siden. Bling når vi rullede ind på hovedbanen slog jeg øjnene op og var klar til at tage fat. Måske ville det være letter, hvis de her uovertruffen glimmersko var parkeret forende af min seng, klar til at springe i. Eller hvis man slog øjnene og kiggede på det fine print inspireret af en gammel Chanel reklame.
Sko: http://store.miumiu.com/en/DK/dep/shoes/cat/ballerinas/product/5F9734_ZHM_F0846_F_010#department_view=true&ref=1418806690459
Print: https://www.etsy.com/dk-en/listing/194498242/vintage-advertisement-mad-men-poster?ref=shop_home_active_1&ga_search_query=chanel



No comments:

Post a Comment