Monday 29 December 2014

Shop amok

Jeg er ikke sådan en, der løber hen af gaden med tungen på jorden, når udsalget starter. Jeg er ikke så god til at komme ind i en butik, hvor der roder og folk river i tingende samt efterlader det trist i en bunke. Jeg var engang i Bergdorf Goodman i NYC, hvor der var mega udsalg i deres skoafdeling. Vi snakker Chanel, Prada, Rick Owens, Lanvin mm. Der var 3 kvinder, der prøvede amok og kastede rundt med de skønne sko. Jeg blev så ked af det på de smukke skos vegnene, at jeg gik. Hvis jeg endelig skal købe noget på udsalg, er det noget jeg har sukket efter i lang tid og som måske lå lidt uden for mit budget. Og noget klassisk jeg kan have i mange år. Nå, men har besluttede mig for ikke at købe noget tøj fra d. 1 til d. 30 januar. Jeg vil heller have noget fra den nye sæson, som lurer rundt om hjørnet. 

No comments:

Post a Comment