Monday 26 January 2015

Den skarpe tand

Jeg ser X-Factor! Bum, nu har jeg sagt det. Jeg svæver hver gang sæsonen er slut, at nu skal jeg aldrig se det mere. Men ak, hvem kan står for Blachmans perler, som når han siger ting som "jeg simulere jo også en form for glæde" eller andre smukke vendinger, man skal have sovet til middag for helt at forstå. I fredags var der en underlig sløring af Remees kasket og nej det var ikke hans glorie. Derimod havde DR camoufleret navnet på et bandet, som har udgivet musik på hans pladeselskab. Alt imens sad Lina og flashed sin tand og her tænker jeg ikke på fortanden, men hajtanden fra Givenchy hun havde om halsen. Så selvom man måske ikke kunne se et mærk på tv, ja så er det de færdreste ting, som er label less. Jeg har ikke noget problem med det, men tænker bare: Moral er godt, dobbelt moral er fantastisk. 

No comments:

Post a Comment