Friday 2 January 2015

Happy friday

Nyt år, nyt hår. Nytåret marker et farvel til et brugt år og byder et nyt velkommen. I de seneste par år, har vi ikke haft et markant skift i moden og det kan være svært at skille de sidste par årtier fra hinanden, rent modemæssigt. Vi har været igennem en krise, som har påvirket os som forbruger til at købe mere klassiske tøj. En trend som synes at ville præge 2015 er 70´er stillen. Jeg kan godt huske sidste gang jeg var i 60-70'er inspireret tøj. Det var i starten af 90´erne. Der syede jeg alle mine kjoler i A-snit og batikfarvede dem, for derefter at danse i dem til The Doors. Jeg er klar til en runde mere i tøj inspireret fra en anden tid, jeg kan jo altid twistede det lidt, så jeg ikke ender ud i at ligne peace, love and harmoni slash hippie. Happy friday til alle
Credit: http://www.style.com/slideshows/slideshows/street/top-looks/2014/12/1223-frayed-denim/slides/2

No comments:

Post a Comment