Wednesday 18 February 2015

Bye bye Balenciaga

Hele det her vinterudsalg har jeg siddet og luret på, at divers støvler skulle blive sat ned og lidt mere ned, for så til sidst at være udsolgt i min størrelse. Helt handlingslammet og voksende agtig og meget fornuftigt. Skal jo også huske på den der pensionsopsparing ikke kommer af sig selv. Pludselig lander der et nyhedsbrev fra Mytheresa om, at Balenciaga´s Derby Ceinture ankelstøvler er på webshoppen igen og at jeg har forkøbsret indtil de officielt kommer på deres side. De er jo så über cool og selvom Nicolas Ghesquere viste den første gang på runway´en i forået 2011, jamen så holder de hele vejen til banken. Nå, min første tanke var, at de jo er så hunde dyre, at de nok bliver hængende lidt endnu. Min anden tanke var, ryd op i mit skab, sælger lidt ud og vente til der kommer nye penge. Hvad sker der så, jeg var ikke den enste, der havde fået den mail, men åbentbart den enste der liiiiiiige skulle tænke mig om. 
https://www.pinterest.com/ladybugdenmark/balenciaga-boots/

No comments:

Post a Comment