Friday 13 February 2015

Happy friday

Jeg har fået Mary Jane sko på hjernen. Inde i mit lille hovede har jeg gået og forestillet mig, at Mary Jane var en smuk kvinde fra 50´erne med helt perfekte bølger i sit hår, fint A-skirt og en lille silkebluse. Kan du se det for dig? Det viser sig, at der ikke findes en sådan Mary Jane, det er blot en betegnelse for den bestemte model af sko med 1 eller 2 remme og evt en lille hæl. Et andet billede der også dukker op på mit indre filmlærred, er episoden i SATC hvor Carrie er i Vogue´s skattekammer og finder: The Urban Myth, Mary Jane i lak fra Manolo Blahnik. Nu har jeg fundet "mine" MJ og i lak, det er jeg egnetligt ikke så pjattede med. Det kan hurtigt blive lidt for tante tut eller 70+, men omvendt har lakken et let udtryk, der fungere godt i kombination med sommertøjet. Note to my self, spil Lotto, vind og køb Miu Miu, MJ. Happy friday til alle.
Sko: http://store.miumiu.com/en/DK/dep/shoes/cat/ballerinas/product/5F9301_1L2_F0002_F_015#ref=1423813677834

No comments:

Post a Comment