Wednesday 11 February 2015

Suit up

Kære Netflix skynd jer at lægge næste sæson af Suits på. Jeg kan ikke vente med at se Harvey og Mike team'e op igen, for det gøre de vel???? Hvis du ikke er sprunget på Suits endnu, så kom igang. Det er skarpt, velspillet fyldt med smækker mænd og kvinder og det er sjovt at se hvordan, man kan blive påvirket af stilen fra en serier. Jeg har lyst til at snige mig ned i et jakkesæt, velsiddende blazer med tilhørende bukser med skarpe presfolder. Det må gerne være i et anderledes mønster, her tænker jeg ikke mindst………prikker. Jeg så tilfældigvis, at Hope havde et bud på et par cool bukser med maskinbroderet prikker som kommer til efteråret. Håber de bliver gjort selskab af en blazer. 
https://www.pinterest.com/ladybugdenmark/suits/

No comments:

Post a Comment