Monday 25 May 2015

Noget om Kimono og kvinder

Shhhhhy måske har i været oppe hele natten for at se pinsesolen danse. Det gælder ikke mig. Jeg lå i min lille seng kl 21.45. Er så træt, efter jeg hele ugen har prøvet på at host mine lunger op, (sorry), de er der vidst endnu. Nå, men intet er så skidt, når man kan se lidt Grace and Frankie, Netflix´s nye serie. Det er forfriskende at se 60+ skuespiller. Ikke mindst Jane Fonda er fantastisk i rollen som en upper class lidt snerpet og fordomsfuld kvinde, hvis mand pludselig annoncere han er bøsse. Nå, det var en lang smørere, som ikke har haft noget med kvinden på tegningen at gøre. Jeg så hende på et market sidste weekend, hvor hun havde en ægte sort kimono på. I taljen havde hun et bredt blødt læderbælte, en bumbag over skulderen og et målebånd om halsen. Det var et virkelig cool outfit. En kimono behøver jo ikke at se boho-agtig ud. Man kan bruge den som en kjole eller et alternativ til en strik cardigan. Genialt hvis man nu gerne vil bevare den der afslappet morgenstemning og skal ud til brunch. God Pinsedag.

No comments:

Post a Comment