Saturday 23 May 2015

Noget om tophue, italiener og blå bukser

Jeg har fundet den perfekte måde at se sommerlig ud og ikke komme til at lide af frostskader. Lag på lag og en tophue. Ja, jeg ved godt det ikke er noget, jeg har opfundet, men det virker. Der er bare et lille problem. Det er kun italienere, der kan løbe afsted med at mixe strikhue og solbriller og samtidig se vildt overlegen ud på den gode måde. Jeg prøvede de her fin bukser i går. Det er nok 5 år siden, jeg har haft blå bukser på og det var selvfølgelig stærkt angstprovokerende, så jeg løb ud af butikken igen. MEN nu har jeg måske fortrudt lidt. Same old story med mig. Håber I nyder Jeres lørdag og får en fantastisk pinse. 

2 comments:

  1. Arhmen så må vi jo se på de bukser når jeg kommer over til dig

    ReplyDelete
  2. Jep, havde nemlig brug for en second opinion.

    ReplyDelete