Saturday 16 May 2015

Tak, Cave

Billederne er ikke de bedst, men de er mine! Det var den mest syret, magisk, kultagtig koncert jeg nogesiden har været til. Nick Cave inviterede hele koncertsalen op på scenen, vi var dog nogle der blev på vores pladser. Han indtog DR´s koncertsal som en anden sydstatsprædikant. Han Spillede alle mine ynglingssange og jeg var meget glad. Det undre mig selvfølglige altid, at folk har behov for at sidde at snakke, når de har betalt på den andensiden af 500 Kr. for billetten. Eller hvad med dem, der sidder og kigger ned på deres facebook i stedet for at nyde koncerten? Nå, det er jo i sidste ende dem selv, der bliver snydt. Behøver jeg at nævne, at der på dette tidspunkt var under 7 meter mellem Cave og jeg. Håber I nyder Jeres lørdag. 

No comments:

Post a Comment