Friday 26 June 2015

Happy friday #Ninja er altid en god ide


Hej, jeg hedder Bolette, jeg er 46 år og går til Ninja. Man bruger utrolig mange på penge på kastestjerne, for man hele tiden smider dem væk. For nogle år siden var der et satireprogram på P3, som hed Gramsespektrum. En af personerne fra programmet var Bolette, jeg husker, at jeg citerede hende meget den sommer, hvor programmet kørte. Jeg kom til at tænke på Ninja, da jeg så skoene fra Dior, de har det der liste-look over sig og jeg tror de ville være geniale til at snige sig rundt i natten, stille som sne. I denne weekend tror jeg ikke, det er listeskoene, som skal i brug. Min by afholder festival, Tinderbox, for første gang. Selvom jeg ikke selv skal med, krydser jeg finger for, at det går godt. 
Happy friday til alle. 

No comments:

Post a Comment