Saturday 13 June 2015

Nu kan jeg igen blive en kultiveret kvinde

Jeg skrev jo i torsdags, at jeg ingen gaver ville få, det kom ikke til at passede. Jeg fik faktisk et par stykker. Det sjove er, at en af dem, jeg blev rigtig glad for, var denne kultivator. Jeg havde nemlig knække den ene tand af, på den vi havde i forvejen. Til min mors stor forundring iøvrigt, hun har jo selvfølglig haft sin kultivator i 30 år. Min var blot 7 år. Jeg må jeg bare konstatere, at jeg går mere i haven end hende. Det jeg prøver at sige er, at når man får en gave som indholder en ting man havde glemt man manglede, ja så bliver man jo simpelhed så glad. Som eksempelvis den gang jeg fik en gul drikkedunk af manden min. Han plejer at underholde med, at det er den ting, som han har set mig bliver mest glad for og det skal lige siges, at han ikke er en fedtede jyden, når han giver gaver. Håber i nyder jeres lørdag. 

No comments:

Post a Comment