Thursday 11 June 2015

Torsdagsønsker #135 Når man nu godt kan lide at få gaver






Husker I scenen fra Bridget Jones filmen, hvor hun skråler med på sangen all by my self? Sådan havde jeg forstille mig, at min fødselsdag idag skulle forgår. Manden min er stadigvæk i London og hunden er ikke kommet hjem fra sit ferieophold. Jeg får ingen gaver eller det skal siges, jeg var med til at købe den i London, så det er ingen overraskelse. Så i går besluttede jeg mig for at give mig selv en ny kjole. Har altid haft en lidt skør ide om, at man skulle have nyt tøj på til sin fødselsdag. Nå ja skoene er også en gave til mig selv, for det er vigtig at give sig selv gaver. De er købt ved world´s end som ligger på Kings Road i London. Det føles også som verdens ende der langt væk fra alle de andre luksus high end butikkerne, ligger Vivienne Westwoods butik med et stort ur som går baglæns, gulvet er skævt og døren så lille, at man skal dukke sig for at komme ind. Det er en underfundigt butik, men det passer meget godt til Westwoods univers. Nå, jeg kommer ikke til at synge all by my self idag, skal nemlig tilbringe min aften i mine skønne forældres selskab. 
Tillykke til alle Jer andre, der har fødselsdag, håber I får en fantastisk en.
Kjole: Rundholz, Conny Elizabeth  

No comments:

Post a Comment