Monday 13 July 2015

Hvem har inviteret jer?

Fredag morgen gik jeg fuldstændig i panik og der stod mord i mine øjne. 
Jeg så noget, der mistænkligt lignede en møl. Jeg google straks dyret og ja det lignede meget godt. Læste mig frem til, at det var en god ide at støvsuge alle sprækker og tage alt ud af skabet. Nu er der sat mølfælder op, tænker ikke de hjælper, men de skader vel heller ikke. Jeg kan jo egentligt meget godt lide at rydde op i mit klædeskab, men denne gang var det med stor angst, hver gang jeg tog en strikbluse ud. Fandt ikke nogen huller, endnu! Jeg har heldigvis gemt de fleste trøjer væk i plastikbokse i anledningen af foråret. En anden ting jeg så i øjnene, da jeg til slut stod i en halvtime og spillede tetris med min skotøjsæsker, er hvor mange sko har. Derfor har jeg besluttede at jeg ikke må købe flere sko i år! Udover de møg kedelige løbesko, som vidst snart skal udskiftes. 

No comments:

Post a Comment