Wednesday 19 August 2015

Don´t worry, be happy

Vi bruger 5 år af vores liv på at bekymre os. 5 år, det er tosset meget tid at gå rundt og bekymre sig om ting, der måske aldrig sker. For noget tid siden var jeg i banken til den der voksensnak om pension. Selvom min bankdame er rigtig sød og hyggelig at besøge, er det absolut ikke noget, jeg finder morsomt. Sådan noget skal bare køre, uden jeg skal være indblandet. Hvis prognosen går vel, skal jeg kun arbejde til jeg bliver 70 -- så er det godt jeg har et arbejde, jeg er super glad for. Jeg tænker, man måske skal øve sig på noget Ole Henriksen-attitude, smile til sig selv hver morgen, når man møder det der søvndrukne ansigt med de sorterander under øjnene, alt imens jeg traller højt: Don´t worry, be happy
P.s. 
Hvis der er nogen de tænker, det billede har jeg set før, ja så kunne jeg ikke dy mig for at blive kraftig inspireret af Pernille Teisbæk, som er på forsiden af den måneds Costume. 

No comments:

Post a Comment