Saturday 1 August 2015

Sviger"møder"

Det er altid spændende, når man skal møde sin svigermor. For mit vedkommende er det en del år siden og det gik fint. Jeg er da en del af familien på 15. år. Jeg husker en af de første middage hjemme hos dem, vi skulle have vildænder og jeg havde ikke så stor erfaring i at spise vildt. Da jeg tog en bid opdaget jeg et hagl og da der ikke var nogen servietter, ja så slugte jeg haglet. Sener spurgte jeg manden min, om der kunne ske noget ved at sluge et hagl? Min svigermor har fortalt mig om sit første møde med sin svigermor. Der blev serveret kaffe, det skal lige siges min svigermor drikke ikke kaffe overhovedet. Hun slugt den skoldhed kaffe i et drag og da hun blev tilbudt en kop mere svarede hun "nej tak jeg drikker altid kun 1 kop." Det er altid sjovt at tænke tilbage på det første møde. Min far sad nervøs og bøjede ølkapsler ned i mormors fin træbord, hun sagde ikke noget, men tænkte at han godt måtte hold op. Håber I nyder jeres lørdag. 
Ps. Der skete ikke noget ved at sluge hagl.

No comments:

Post a Comment