Wednesday 30 September 2015

Bearnaiseskade

Føler lidt, at jeg for tiden jeg løber rundt med hovedet inde i en stor hætte. Jeg har lidt mange kugler i luften. I sidste uge, da jeg var på vej til en af min mange fritidsaktiviteter, kom jeg lige pludselig i tvivl om, hvorvidt jeg var på vej til Yoga, ballet eller croquis. Hvis nu det var Yoga, jeg var ved køre for langt. Jeg måtte kigge ned i min cykelkurv for at se, om det var balletskoene eller tegnesager, som lå i nettet. Oven i har jeg fået en bearnaisesovs skade, jeg har fået ondt i hånde af at piske som en sindssyg og så delt den sig alligevel. Puha, kender I det, når man godt kan mærke det hele går lidt for stærkt? Skulle man tage en slapper på sofaen i aften til den store kagekamp og måske lander det nye Cover-magasin i postkassen. Det er jo ikke third world problems, så mon ikke det går altsammen. Håber I får en skøn onsdag. 

No comments:

Post a Comment