Friday 25 September 2015

Happy friday #on London time


Vi bliver lige lidt mere i London-stemningen. Måske er der nogen, som planlægger en tur derover i efterårsferien. Alle de gang jeg har været i byen, har jeg altid boet i den vestlig del af byen, men har altid tænkt, at den østlige del måske passer bedre til mig og det som jeg finder inspirerende. Så denne gange fik jeg muligheden for at bo i den nordøstlig del af byen og det var et perfekt match. Hvis du skal til London så sørg for at være der over en weekend. Her finder du de bedste markeder. Jeg tænker jeg ikke mindst på  Broadway market, hvor du kan købe pølser, ost, grønt alt hvad maven begær. Om søndag summer hele området omkring Brick Lane og der kan du spise mad fra alle hjørner af verden hos de fineste boder og købe vintage tøj møde designer, som sælger deres egne ting. 
Happy friday til alle.

No comments:

Post a Comment