Tuesday 8 September 2015

Smells like a city


Jeg har skrevet om det før, det med at kunne forbinde dufte med steder eller særlige begivenheder i mit liv. Eks. minder duften fra Martin Masion Margiela mig om de 5 uger jeg tilbragte i NYC for 3 år siden. Jeg kan lukke øjne og se hele den fantastisk by for mig, summen af menneske der jager drømme i en by, hvor alt synes muligt. Gucci parfumen er desværre ikke så kraftig i duften, men ikke destro mindre var det den, jeg have på til mit bryllup. Jeg har lige brugt det sidst på min 10 bryllupsdag. Ralph Lauren duften var med de 3 uger jeg tilbragte i London dette forår. En anden vild by hvor det næsten føles som om, der opholder sig flere mennesker end i NYC. Samtidig er det en by, der formår at skabe de der lokalområder, hvor man får en fornemmelsen af at være i en lille landsby. 
Er der mon andre, der har det sådan med dufte, som jeg har?

No comments:

Post a Comment