Wednesday 28 October 2015

Noget om skindsokker, ønskebog og drømmetaske

Jeg drømmer lige lidt på sådan en tilfældig onsdag, her 2 dage før, vi får nye penge. Strømperene i skind kan tilføje enhver nederdel eller kjole et lidt mere råt udtryk. Her tænker jeg ikke mindst grove støvler og Ramstein hop, hop, hop. Bogen om Grace Coddington udkom første gang i 2002 i en dengang limited edition og med en pris, som også var skyhøj sindsyg. Nu er der kommet en mere spiselig sag og der skulle gerne komme en vol. 2 i løbet af 2016. Så nøj hvor jeg ønsker mig den meget. Mini bucket bag fra YSL spøger stadig og jeg tror, det er fordi, den er så anderledes og boho blid i forholdt til alt det andet jeg ejer. Jeg tror bestem, at den kunne give min stil noget mere neo softness. Happy wednesday.  

No comments:

Post a Comment