Saturday 2 January 2016

Not impressed so fare

GODT NYTÅR Indtil vider er jeg ikke imponeret over 2016, faktiske startede det med at gå skidt 2 1/2 time før det nye år begyndte. Vi skulle til at tilbede vores hovedret, da vores komfur og ovn pludselig besluttede sig at slå en sikring. Selvfølglig havde vi kun en sikring, men det var jo alt hvad vi skulle bruge. Jeg skiftede den og med et lysglimt, så sprang den også. Godt man har søde venner, der var på vej i byen og lige svingende forbi med back-up. Det lykkes os aldrig at få liv i vores komfur igen, så hovedretten måtte en tur i ovnen. Fredag opdager jeg, at der var ret meget vand i et rum i kælderen, da vores grundvandspumpe ikke havde kørt. Nu sidder jeg bare at venter på den 3. ting der skal gå galt eller skal jeg måske tælle, det med at knaldede sit knæ ind i et trappetrin, for så er vi der. Nå, men det kan da kun gå frem ad herfra. Håber I nyder Jeres lørdag. 

No comments:

Post a Comment