Sunday 14 February 2016

Happy Valentine´s day

Valentine´s day handler om at sende kærlighed, mod dem man holder af. I år vil jeg sende kærlighed til Danmark og ja jeg ved godt, jeg ikke var så stolt af vores land for et par søndage siden. Hvad har så gjort jeg skiftede holdning? Jeg hørt et interview med den engelske Journalist Helen Russel, som flyttede fra London, LONDON!!!!! til Billund fordi hendes mand blev tilbudt et jo hos Lego. Her opdager hun, hvor gode vi dansker er til at hygge og at det oftest omhandler det at tænde stearinlys og spise Wienerbrød. Samtidig siger hun, at vi er rigtig gode til at bruge vores natur og holde os i form og roser også vores store fokus på miljøet (hænger ikke helt sammen med, at vi er de største forbruger af stearinlys). Jeg tænkte flere gange under interviewet, at det ikke kan være mit land, hun taler om. Nogle gange kræver det en person fra et andet land til at fortælle os, hvad man skal sætte pris på. Så happy Valentine´s day Denmark 

No comments:

Post a Comment