Tuesday 1 March 2016

Max Mara

I mange år havde jeg så en ide om, at Max Mara var sådan et brand, der lavet konetøj. Måske gøre de også det lidt eller også er jeg bare blevet ældre. Jeg besøgte deres smukke velduftende butik i Rom for et par år siden. Det var så fin en oplevelse, uden du ligger mærke til det, var der en sød ekspedient, der lige så stille og næsten ubemærket følger dig rundt i butikken. I det øjeblik du har brug for hjælp, er hun klar på en underspillet og meget elegant måde. Da jeg skimmede nyhederne fra Milanos modeuge, faldt jeg over denne styling fra Max Mara´s show og det er da alt andet end konet og er nok også mere ment som et show piece. Hvis du skulle komme til Rom, må du ikke snyde dig selv for et besøg hos Max Mara: http://world.maxmara.com/store/594

No comments:

Post a Comment