Tuesday 29 March 2016

Spring cleaning with Caroline de Maigret, Isabel Marant and Garance Doré

Jeg har fundet et middel til at gøre forårsrengøringen lidt letter at komme igennem. Jeg havde Garance Doré´s podcast kørende uden min udrensning af huset i påsken. Så føles det en lille smule som at være på cafe med veninderne. Jeg følte mig især underholdt af den episode hvor Garance Doré taler med Caroline de Mairgret og Isabel Marant. De snakker selvfølglig en hel del om being Parisian fænomenet, som forsat cykler rundt på divs. blogges og sociale medie. Caroline de Maigret står jo også bag bogen: How to be Parisian where ever you are. Det var noget smukt ved at lytte til de 3 fantastisk kvinder, måske fordi jeg er i sammen aldresboks som dem og kunne grine med og nikke genkendende til det de sagde. Den måde de går til livet på med en lidt mere "tilbagelænethed" og ikke længere jagter det perfekte er befriende. Hermed er rengøringens-tipset givet vider. 
Find det her: http://www.garancedore.fr/en/2016/03/24/episode-4-la-parisienne-with-isabel-marant-caroline-de-maigret/

No comments:

Post a Comment