Monday 25 April 2016

I´am not a real blogger

Jeg er nok ikke en rigtig blogger! Jeg er absolut ikke nogen stor blogger i liga med http://emilysalomon.dk el. http://mariejedig.com der lever af deres blog og gøre det rigtigt godt med lækre billeder af tøj, boligindretning mm. Jeg har en lille håndfuld trofaste læsere, som jeg sætter stor pris på, Tak! Jeg blogger fordi jeg hygger mig med det, det er mit lille modenørderiunivers, hvor jeg kan kanaliser mine tegninger og tanker ud. 
Jeg har lavet en liste med ting, der gøre, at jeg nok ikke er en rigtig blogger. Den er lavet med et stort glimt i øjet. Here it comes!
1:  Jeg viser ikke Out Of The Day billeder
2: Jeg har ikke vist billeder af avokadomadder 
3: Jeg shopper ikke nok på ASOS
4: Jeg er ikke sponsoret. Alt mit tøj er mit eget
5: Jeg har ikke været på Den lille smalle endnu og tage billeder (cafe i Odense)
6: Jeg kommer nogle gange til at skrive noget, som har politiske undertoner
7: Jeg viser ikke billeder af rejser, rejser ikke nok
8: Jeg Modtager ikke lige en kasse alkohol op til weekenden, som jeg kan vise billeder af

No comments:

Post a Comment