Tuesday 31 May 2016

Niecer skal bookes i god tid

Søndag var jeg i biffen og se Alice i Eventyrland, bag spejlet, med mine niecer. Det var ikke let at lande den aftale. Det tog sådan ca. 20 sms´er at få den på plads og det forgik nogenlunde sådan her: Første forslag søndag formiddag, nej det kunne de ikke, så gav jeg dem fredag og lørdag aften eller søndag eftermiddag, men der kunne de heller ikke! Tilsidst skrev jeg, at filmen jo lige have haft præmier og at vi kunne jo finde en anden dag. 2 sek. efter kommer der så en sms fra den ene niece "vi kan da godt søndag eftermiddag!!!!!!!!!"
Efter de her lange forhandlinger kan jeg godt se, hvorfor politikere nogle gang har svært ved at nå frem til en aftale. Var filmen så god? Ja det synes jeg især fordi vi så den i 3D med  vildt flotte effekter. Så hvis du er til eventyr, Johnny Depp (The Mad Hatter) og Tim Burton kan du rolig snige dig ind i skygge og se den. 

No comments:

Post a Comment