Tuesday 10 May 2016

Noget om en meget dejlig uge og skvalderkål

Sidste uge var en af de bedre af slagsen, især hvis lige man sniger søndag d. 1 maj med, hvor mine søde niece konfirmeret på såden en fin dag. Onsdag stod den på konfettifest og Adelekoncert i Herning, hun var fantastisk. Jeg lært også en ting om jyderne, de kan klappe, men synge med, er de ikke så begejstret for. Weekenden bød på høj sol, shopping og ballet i det Kongelige Teater. Bff´en og jeg så Don Quixote. Jeg bliver altid så imponeret, når jeg ser dem danse. Jeg glemmer helt at trække vejret og sidder bare der i mørket og tænker nej, nej, nej nu bliver hun da helt rundtosset og falder, men nej de er så vildt dygtige. Bff´en og jeg glæder os til vi bliver gamle damer. Så tager vi flade laksko med en lille sløjfe på og så ind og se mere ballet. Vi fik også fyldt depoterne op med lækker frokost på Far´s Dreng i Ny Adelgade og aftensmad på Gorm´s i Nyhavn. Nu tilbage til virkeligheden og skvalderkål, dog fyldt op med ny inspiration.  

No comments:

Post a Comment