Wednesday 15 June 2016

Stik mig en plade

Jeg havde jo fødselsdag i lørdags og det er ingen hemmelighed, at jeg er svært glad for at modtage gaver. Der er bare lige det der lille problem, at jeg gerne vil overraskes og samtidig lige havde lidt styr på, hvad jeg får især fra manden min. I sidste uge havde jeg ingen fornemmelse af, hvad manden min havde fundet på, så jeg følte mig nødsaget til at lede lidt rundt i huset. Jeg indrømmer gerne, det var ikke mit fineste øjeblik. Lørdag ankom og ind kommer han med en stor kasse, der ikke var pakket ind og jeg ser det er en pladespiller. Jeg tror min første reaktion er: en pladespiller, sådan en har jeg ikke ønsket mig! Min gamle pladespille var afgået ved døden i april og da han så, hvor trist jeg var over, at den ikke kunne mere, tænkte han at jeg skulle have en ny. Efter lige at have kigget lidt på den, så jeg faktiske, at det var en meget cool voksengave. Nu glæder jeg mig bare til at spille alle mine gamle plader. 

No comments:

Post a Comment