Sunday 12 June 2016

Twins

I modsætningen til det med at jeg ikke gider læse vejrudsigten, ja så læser jeg gerne mit horoskop, hvilket er tosset-dumt! Jeg er tvilling. Noget af det jeg har læst om at være tvilling, er at de har gang i flere ting og gerne flere uddannelser. Jeg husker blandet andet min kære morfar kommenterer tørt "det passer jo meget godt på dig". Ja, jeg har flere uddannelser og gerne gang i mange ting på en gang. Jeg har læst lidt forskellige horoskoper for denne juni og fælles for dem er, at de først 10 dage af juni skulle det blive lidt træls. Men jeg vil nu sige, at de første 10 dage har forløbet meget roligt uden de store bump på vejen. Men nu er de jo overstået og så skal der festes for det var faktisk min fødselsdag i går, hurra for mig. Håber I nyder Jeres søndag. 

No comments:

Post a Comment